پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

قیام 29 بهمن تبریز ، خط بطلان بر حیات رژیم طاغوت

امام جمعه موقت تبریز گفت : قیام 29 بهمن تبریز در سال 56 روند پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و برحیات رژیم طاغوت خط بطلان کشید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت الله سید محمد تقی آل‌ هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به این که قیام مردمقیام 29 بهمن تبریز ، خط بطلان بر حیات رژیم طاغوت تبریز در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است ، افزود: این حرکت بزرگ مردم آذربایجان عامل اصلی به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شد.
وی گفت : قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356با هدایت شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی روی داد و شهرهای دیگر نیز به تبع این قیام مشت محکمی بردهان رژیم شاهنشاهی زدند.
خطیب نماز جمعه تبریز افزود: مردم آذربایجان شرقی امسال هم همانند سال‌‌های قبل برای گرامی داشت روز 29 بهمن و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.
آیت الله محمد تقی آل‌ هاشم همچنین با قدردانی از حضور مردم ایران و آذربایجان‌ شرقی در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم در این روز پیام رهبر معظم انقلاب را با جان و دل درک کردند و بار دیگر با حضور آگاهانه صحنه بی بدیل و تماشایی خلق کردند که پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار جهانی بود.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه دوم تصریح کرد: مراسم عزاداری های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را باید در شأن این بانوی بزرگ برگزار کنیم.
آیت الله آل هاشم ادامه داد: ایشان در تمام ابعاد فردی و اجتماعی الگوی سعادتمندی برای زنان و مردان هستند و بعد شخصیتی و کرداری این بانوی بزرگ باید مدنظر مسلمانان باشد که سعادت دنیا و آخرت در پیروی از منش و رفتار دختر رسول خداست.

اخبار مرتبط با موضوع :

خبرگزاری جمهوری اسلامی: قیام 29 بهمن تبریز پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد

خبرگزاری مهر: قیام تبریزی‌ها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود/ مردم حماسه آفریدند

خبرگزاری تسنیم : مردم آذربایجان ۲۹ بهمن با مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند

خبرگزاری فارس : قیام ۲۹ بهمن تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا): قیام "29" بهمن مردم تبریز در سال ۵۶ انقلاب را بیمه کرد

 ائل پرس : قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز ستون فقرات رژیم پهلوی را شکست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 27 / 11 / 1396برچسب:, توسط میثم